18 april 2010.

God eftermiddag, godingar.

Är ganska trött, och jag har inte så mycke att skriva om egentligen, men något finns det ju alltid att skriva om. :)
Har precis kollat på en film med lillebror, och såklart när det gäller min bror så blir det ju, just det - Skräckfilmer. Och, ehm, det är väl ärligt talat inte mina favorit filmer, (ja, kalla mig fegis) men alla är ungefär samma story. Men ändå är det något med dom som gör att jag inte kan sluta titta på dom, haha. Den här gången blev det en film som faktiskt ingen av oss hade sett, (ganska ovanligt faktiskt, min bror brukar ha sett det mesta före mig), och denna film hette "One missed call".
Haha, enligt mig så var den otroligt läskig, men ändå väldigt bra. 5/5 faktiskt, rekomenderas !
Skulle egentligen ha velat se orginalet, som är en japansk film, men det fick bli denna. Har tänkt på en sak, amerikaner tar väldigt mycke från japan, kolla bara på filmer. Den här filmen, är egentligen japansk, men såklart har amerikanerna gjort en egen version av denna. Samma med den ö-kända filmen, "the ring" som amerikanerna har gjort samma sak med, ajabaja.

Ni får ha det så bra, sköt om er !

/ nora.


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jaså? visst är den bra?:D ååh att du vågar, jag är så galet rädd för såna filmer! har du sett saw filmerna+

2010-04-18 @ 19:10:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0