My Saturday..! (Eila bloggar)

Hejsan bloggen! Japp, blev bara en hemmadag idag. Tråkigt kanske, men har trots allt varit iväg hela veckan så kanske rätt bra att jag bara satt hemma. Har suttit och lyssnat på lite musik och ska ladda ner Upp nu som jag kan kolla på. Haha, mamma tjatar på att jag ska sitta ute med dom och kolla på någon dålig film but hell no..!


Ska nog försöka damma och dammsuga lite nu hade jag tänkt. Kanske lite sent för att ha hur många grannar som helst..? Men ett försök kan man alltid göra! Såg att Nora ändrat designen förresten. Haha, ni kan nog räkna med att headern ändras rätt ofta när Nora får bestämma! ;)
- I love u today, tomorrow and forever

/eila


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0