TWILIGHT I MITT (L)


Hellu handsomes!
Gjort idag? Ja, söndagar är helt enkelt söndagar behöver väl inte säga så mycket mer..? Satt iallafall nyss och kollade på Twilight! Har sett tvåan tusen gånger mer än ettan så tänkte att jag skulle se den istället. Visst, jag är iof en sån som bölar åt allt möjligt.. Simpsons, Titanic, Smallville alla möjliga HUMOR tv program.. Men Twilight filmerna slår allt! Jag har alltid tyckt att Titanic är nr 1 när det gäller "största böl-film" men jag har helt och hållet ändrat åsikt nu när jag sett Twilight filmerna. Jag kan helt enkelt inte sluta gråta.. När jag såg tvåan på bio var jag och Aleksandra dom ända i hela biosalongen som grät! Eller jag vet inte om jag grät? Jag nästan skrek ut tårar haha. Hade nog aldrig sett dom om det inte var för Aze som tvingade mig se ettan, tack!



Jaja, ska plugga nu. Har ju No redovisning imorgon.. Usch! Har iof sovit 12 timmar inatt redan så behöver nog inte oroa mig för sömn ha-ha.. Sleep tight sweeties!
/eila


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: haha nej eller hur!:D usch jag har sett alla utom den sista. dom är så sjukt rå man mår typ illa:/ haha! allt bra med dig idag?:)

2010-04-19 @ 18:10:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0