Välkommen till våran gemensamma blogg! (Eila bloggar..)

Halloj! Eila hära. Ja, kanske kan börja med att säga välkommen till min och Noras nya gemensamma blogg! Fast vi har ju självklart kvar våra enskilda bloggar också. (Länkar dom längre ner..) Bloggen är ofixad, men syster kopierade snabbt kodmallarna från sin egen blogg och inte hunnit ändra än.

Weell, ska faktiskt lägga mig nu, dåligt med sömn hela lovet och hela veckan, även fast jag sov igen en halvtimme igår eller något? Fast det räcker ju så klart inte. Har iof matteprov och massa andra skolarbeten/läxor tills imorgon men känner mig done for now! Gud vad många förseningar jag har hunnit med på sistone.. Valt massa annat roligare som att umgås med vänner osv istället för att plugga?! Bad style - not my style. Får bättra mig helt enkelt! Jaja, slänger in länkar/bilder här nedan på oss båda så ni får en liten "förblick" haha. Sleep tight!

 Tryck här för att komma till Noras blogg, riktigt mysig och underhållande! <3

 Tryck här för att komma till min blogg.


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-08 @ 12:02:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0